PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=672982}

Dzikie serce

Corazón indomable
7,3 1 092
oceny
7,3 10 1 1092
Dzikie serce
powrót do forum serialu Dzikie serce

Nie wiem czy dobrze zrobiłam, ale założyłam nowy temat bo poprzedni się wyczerpał.
Możemy pisać dalej

xKseniax

Dobrze zrobiłaś ;))

ocenił(a) serial na 9
Vanessa100

odp do wypowiedzi z 2 części DONEK_filmweb:
A gdzie właściwie był drugi pilot ?

Nie znam się na wypadkach lotniczych, ale przecież w samolocie jest przecież krótkofalówka mógł przecież zgłosić że coś się dzieje. A nie Octavio z ranną nogą szuka pomocy.

xKseniax

Jak lecieli, to pokazywali drugiego pilota - takie starszego, siwego.
Octavio się do niego zwracał.

Też pomyślałam o krótkofalówce czy jakiejś łączności radiowej.
Przecież mają taką w samolocie.
Chyba że się popsuła z powodu felernego lądowania.

xKseniax

DONEK_filmweb: ciekawy lot 3 czlonków zalogi ,4 pasażerów . jak ta linia lotnicza ciągnie

W końcu Octavio zarabia tam grosze, taka linia :D

DieCree

Octavio to w ogóle biedak, od początku teli nigdy nie ma pieniędzy ;)

Vanessa100

Hahah teraz widzimy czemu nie ma kasy... no bo w końcu u pilota to nie możliwe żeby był aż tak biedny .... Ale jak ludzi ma tyle co w autobusie to nie ma co się dziwić... :) W autobusach jest więcej pasażerów he ;) Antonio nadal mnie wkurza.... Ten zamiast wesprzeć to nadal odpycha Esther .... Nie znoszę takich facetów.....
Nie wiem jak Wam ale cholernie brakuje mi Marii... :) Nie mogę się jej doczekać...

11koala19

Zwykle Octavio miał więcej pasażerów.
Ostatnio jakoś mało - ostatnio pilotował samolot z Miguelem, Lucią i ich synem.
Z kolei dziś też mało ludzi.
Może to jakiś specjalny lot był.

Maria jeszcze będzie?

ocenił(a) serial na 5
xKseniax

obok Octavio siedzial lekarz z BURZY który się przekfalifikowal

xKseniax