1. Meikyû monogatari - 6/10 2. Akira - 5/10 3. Memories - 5/10 4. Suchîmubôi - 4/10
Szanuję wytrwałość w oglądaniu czegoś, co Ci się nie podoba.
Cztery filmy to żadna wytrwałość. Po za tym 6/10 już polecam :)